Ny lørdag, ny bok, nye ranunkler






Formen har vært alt annet enn topp de siste dagene. 

Etterhvert har jeg i alle fall fått krefter nok til å lese videre i den nye boka jeg begynte på denne uken, "Norwegian Wood" av den japanske forfatteren Haruki Murakami. Har sett uttallige fine sitater fra den boka i flere år, rundt omkring på blogger og slikt. Har siklet på boka i bibliotekshylla, men alltid vært i gang med en annen bok eller ikke hatt tid.. Men kjøpte den endelig i London da jeg bodde der i høst. Leste ferdig "Blomstenes hemmelige språk" på en uke (sier litt om hvor godt jeg likte den), og de første 80 sidene med Murakami har vært fryd med endel herlige setninger og en god (litt klisjé kanskje) historie.







Foto: KRISTINEMG



Comments

  1. "Always," I said. "I'll always remember." <3 Murakami er fint!

    ReplyDelete
  2. Jeg likte det sitatet om at man tenker som alle andre hvis man leser de samme bøkene som alle andre :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts