Rosa sjokoladekake med sølvkuler


Tok med meg en liten sjokoladekake på besøk til lillesøster som har flyttet inn i storbyen. I mine øyne (eller; i min munn) passer kake like godt til rødvin på en fredag før byen, som til kakao en sliten søndagskveld. Men så kan vel jeg kategoriseres som kakemonster til tider.






Life for me has been exactly what I thought it would be,
 a cake, 
which I have eaten and had too

- Margaret Anderson

Hun startet "The little review" i 1914, et magasin med et motto som forsikret om at de ikke skulle inngå kompromiss med det offentliges smak. Innstillingen om at hun både kunne få, og spise, kaka si; få i pose og sekk, er en sunn "både-óg"-innstilling jeg tror flere av oss bør adoptere. Du kan faktisk få mer enn du tror. #klisjé






Foto: KRISTINEMG



Comments

Popular Posts