Gøteborg, del 4



På kvelden på bursdagen min, etter middag på "Miss Sophie", gikk jeg og Anette litt rundt i Avenyen og sjekket ut hvor det muligens kunne være noe liv på en random onsdag. Ikke at onsdagen var random, det var tross alt min onsdag, men ikke alle hadde fått med seg det selvfølgelig. Vi gikk først til et sted med masse folk og styr utenfor inngangen, så vi snakka med vakta og fant ut at det kostet 170 kr å komme inn. Var en eller annen konsert. Men det gadd vi ikke, så vi gikk videre. Og på neste sted vi fant så det litt rolig ut, men kul inngang og hyggelige vakter ved døra. Det kostet rundt 120 kr, men vi kom inn gratis siden jeg hadde födelsesdag. Hurra. 

Stedet het Yaki-Da og var et stort hus med mange etasjer, balkonger, små rom med forskjellige barer (typ kaffebar, bar med øl og vin og drinker osv), og et interiør som minnet om gamle herskapshus. Mørke, tunge gardiner, store gullspeil, bilderammer i gull rundt malerier, og fancy old-fashion møbler og lysekroner. 



Vi møtte folk fra Stockholm, endel fra Gøteborg, og noen fra Norge. God stemning var det uten tvil.




Interiøret fikk deg til å føle at du var på en hjemmealenefest i et gammelt, forlatt spøkelseshus. Perfekt for sånne tidligere skap-emoer som meg.




Og så møtte vi en kjendis, yey - Sam-E fra den svenske rapgruppa Medina.


Foto: KRISTINEMG


Alt i alt en vellykka dag og natt og bursdag. Dagen jeg fylte 21 er fyllt av gode minner.


Comments

  1. Jeg elska den dagen! :D På etterskudd hvertfall.. :P Det du skrev om gulljenta Tia! Du er noe for deg selv! <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts