Do more of what makes you happy






Bilder fra sushi-date med Martine i dag. I kveld har kuldegradene virkelig satt inn over landet, eller er det bare like kaldt som alltid? Jeg og Veronica fyrte i peisen hele kvelden i alle fall, og varmet oss med te, men kjølte oss ned med sjokoladeis. Finfint besøk!


Foto: KRISTINEMG




"The scariest thing about distance is that you don't know whether they'll miss you or forget you."
- The Notebook


Frykt for å bli glemt, er det ikke derfor vi holder kontakt? Men frykt for å virke desperat, det er vel grunnen til at vi aldri tar kontakt igjen.. Den eneste måten å finne ut om de faktisk bryr seg er allikevel ved å la de få muligheten til å vise det. Og om du ikke hører mer er de enten for dumme til å forstå utfordringen, eller for opptatt til å bry seg. De menneskene trenger du ikke uansett.


Comments

  1. Det så godt ut med sushi! Og jeg er enig med det du skriver. Og hvis det er noe(n) man ønsker mer kontakt med, må man kaste seg ut i det. Kjærleik fra kusina i nord.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkurat! Åh, tenk at jeg er hos dere om ca en måned, gleder meg så <3

      Delete
  2. Åh, sushi<3 Nå ble jeg skikkelig fysen.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts